Pages

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Friday 27 April 2012

TUHAN PENCIPTA LANGIT




Wahai Tuhan Pencipta langit
Jika bersaksikan kekerdilanku jika dibandingkan dengan isi dunia
Terasa tidak layak untuk disayangi Ya Allah
Aku tetap melakukan dosa dan tidak pernah penat berdosa

Ampunkan dosa-dosaku ya Allah
Dosa yang menggunung langit
Kau kurniakan kebahagiaan tanpa melihat banyaknya dosa
Kau kurniakan kenikmatan dunia tanpa hilang kasihMu

Apalah aku ini ya Ilahi
Tidak dapat melihat cahaya yang sungguh terang
Dan sering memilih kegelapan

Bantulah aku ya Allah
Agar aku menjadi berguna
Dikalangan buihan manusia yang ada
Berikan petunjuk dalam istiqamah sujud kepadaMu
Agar aku merasai ketenangan dalam rendah diri
Agar aku puas pada setiap langkahku menujuMu
Agar matiku aku mendapat redha



No comments:

Post a Comment